Grupinės treniruotės

Grupinės treniruotės

Grupinės treniruotės vykdomos dviejose salėse:

  • Ramiojoje
  • X-FIT


DĖMESIO!
Būtina išankstinė registracija internetu.
Treniruočių tvarkaraštis.


Kalanetika
Kūno tvirtumui ir lankstumui.


Šio tipo treniruotėse pagrindinis dėmesys skiriamas kūno raumenų tvirtinimui  ir lankstumo lavinimui. Kalanetikos dėka tvirtėja giluminiai raumenys, ryškinamos kūno linijos, didėja plastiškumas. Treniruotės tinkamos bet kokio amžiaus žmonėms.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: vidutinis


Joga

Kūno ir minčių stiprinimui.

Šių dienų gyvenimo tempas toks greitas, jog dažnai tenka ieškoti būdų kaip atrasti balansą tarp aplinkos ir savęs. Visų mankštų “mama” tituluojama Jogos treniruotė apjungia kūną, protą ir dvasią. Jogos pagalba, skirdami vieną valandą tik sau, galite pabėgti nuo kasdienių rūpesčių ir streso. Treniruotės tinkamos bet kokio amžiaus žmonėms.

  • Trukmė: 1,5 val.
  • Intensyvumas: žemas


Raumenų stiprinimas

Jėgos treniruotė kūno stiprinimui.

Treniruotės metu atliekami skirtingi fiziniai pratimai, naudojant įvairias pagalbines priemones: gumas, svarelius, stepus, kamuolius.  Jėgos treniruotės metu stiprinami ne tik viso kūno raumenys, bet ir širdies kraujagyslių sistema. Nors treniruotė yra fiziškai intensyvi, treniruotės metu treneris atsižvelgia į kiekvieno kliento galimybes ir parenka reikiamą krūvį.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: aukštas

 


Tempimai + pilvo presas 

Gracingas kūno dailinimas


Tempimo pratimai koreguoja laikyseną, stiprina giliuosius kūno raumenis, pagerina kūno lankstumą, jėgą, koordinaciją, sąnarių paslankumą. Treniruotės metu pratimai atliekami lėtai, vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas – gražios kūno linijos, nepriekaištinga laikysena, puiki savijauta, stiprus pilvo presas.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: aukštas


Body Combat+presas

Kovos menų ir aerobikos mišinys

Intensyvios kardio treniruotės metu atliekami kovos menų judesiai ir efektyviai deginamos kalorijos. Ši pasaulyje ir mūsų šalyje sparčiai populiarėjanti treniruotė puikiai tinka energingiems žmonėms, norintiems aktyviai pajudėti. Treniruotės metu visa koncentracija atitenka kūno judesiams, tad mintys - ilsisi. Šioje treniruotėje laukiami visi - tiek vyrai, tiek moterys.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: aukštas


X-FIT

Ištvermė, jėga ir deginamos kalorijos

Treniruotės metu naudojami TRX funkciniai diržai. Naudodami tik savo kūno svorį, jūs treniruosite viso kūno raumenis. Plataus poveikio funkcinėje treniruotėje vienu metu lavinama pusiausvyra, ištvermė ir jėga. Taip pat intensyviai deginamos kalorijos. Treneris kiekvienam sportuojančiam, paskirs pratimus pagal jo galimybes.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: aukštas
Joga pradedantiesiems
Kūnui ir mintims

Šių dienų gyvenimo tempas toks greitas, jog dažnai tenka ieškoti būdų kaip atrasti balansą tarp aplinkos ir savęs. Visų mankštų “mama” tituluojama Jogos treniruotė apjungia kūną, protą ir dvasią. Jogos pagalba, skirdami vieną valandą tik sau, galite pabėgti nuo kasdienių rūpesčių ir streso. Treniruotės tinkamos bet kokio amžiaus žmonėms. Ši treniruotė skirta pradedantiesiems.

  • Trukmė: 1,5 val.
  • Intensyvumas: aukštas




BALLET FIT
Beletas kitaip!

Skambant smagiai ir ritmingai muzikai, treniruotės metu atliekami pagrindiniai klasikinio baleto judesiai, jie derinami su jėgos ir balanso pratimais. Treniruotė tinkama ir žemo treniruotumo žmonėms. Užsiėmimo metu lavinama klubų sąnarių verstumas, raumenų elastingumas ir jėga. Taip pat stiprinami pilvo raumenys, dėmesys skiriamas laikysenai.
  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: aukštas




Vieta

Dubysos g. 12 / Klaipėda,

Lietuva, LT-93231

Atsiliepimai

Domina mūsų paslaugos ar partnerystė? Parašykite!