Grupinės treniruotės

Grupinės treniruotės

Grupinės treniruotės vykdomos dviejose salėse:

  • Ramiojoje
  • X-FIT


DĖMESIO!
Būtina išankstinė registracija internetu.
Treniruočių tvarkaraštis.


Kalanetika
Kūno tvirtumui ir lankstumui.


Šio tipo treniruotėse pagrindinis dėmesys skiriamas kūno raumenų tvirtinimui  ir lankstumo lavinimui. Kalanetikos dėka tvirtėja giluminiai raumenys, ryškinamos kūno linijos, didėja plastiškumas. Treniruotės tinkamos bet kokio amžiaus žmonėms.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: vidutinis


Raumenų stiprinimas

Jėgos treniruotė kūno stiprinimui.

Treniruotės metu atliekami skirtingi fiziniai pratimai, naudojant įvairias pagalbines priemones: gumas, svarelius, stepus, kamuolius.  Jėgos treniruotės metu stiprinami ne tik viso kūno raumenys, bet ir širdies kraujagyslių sistema. Nors treniruotė yra fiziškai intensyvi, treniruotės metu treneris atsižvelgia į kiekvieno kliento galimybes ir parenka reikiamą krūvį.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: aukštas

 

Vieta

Dubysos g. 12 / Klaipėda,

Lietuva, LT-93231

Atsiliepimai

Domina mūsų paslaugos ar partnerystė? Parašykite!