Grupinės treniruotės

Grupinės treniruotės

Grupinės treniruotės vykdomos dviejose salėse:

  • Ramiojoje
  • X-FIT


DĖMESIO!
Būtina išankstinė registracija internetu.
Treniruočių tvarkaraštis.







Zumba

Judėjimas – sveikos gyvensenos pagrindas.

Zumba yra ideali treniruotė mylintiems ritmą, muziką ir šokį. Intensyvi, tačiau nevarginanti treniruotė šokio ritmu išjudins visus kūno raumenis bei suteiks geros nuotaikos impulsą.

  • Trukmė: 50 min.
  • Intensyvumas: lengvas – vidutinis.


Kalanetika
Kūno tvirtumui ir lankstumui.


Šio tipo treniruotėse pagrindinis dėmesys skiriamas kūno raumenų tvirtinimui  ir lankstumo lavinimui. Kalanetikos dėka tvirtėja giluminiai raumenys, ryškinamos kūno linijos, didėja plastiškumas. Treniruotės tinkamos bet kokio amžiaus žmonėms.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: vidutinis


Joga

Kūno ir minčių stiprinimui.

Šių dienų gyvenimo tempas toks greitas, jog dažnai tenka ieškoti būdų kaip atrasti balansą tarp aplinkos ir savęs. Visų mankštų “mama” tituluojama Jogos treniruotė apjungia kūną, protą ir dvasią. Jogos pagalba, skirdami vieną valandą tik sau, galite pabėgti nuo kasdienių rūpesčių ir streso. Treniruotės tinkamos bet kokio amžiaus žmonėms.

  • Trukmė: 1,5 val.
  • Intensyvumas: žemas


Kūno dizainas

Jėgos treniruotė kūno stiprinimui.

Treniruotės metu atliekami skirtingi fiziniai pratimai, naudojant įvairias pagalbines priemones: gumas, svarelius, stepus, kamuolius.  Jėgos treniruotės metu stiprinami ne tik viso kūno raumenys, bet ir širdies kraujagyslių sistema. Nors treniruotė yra fiziškai intensyvi, treniruotės metu treneris atsižvelgia į kiekvieno kliento galimybes ir parenka reikiamą krūvį.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: aukštas


Pilatesas

Gracingas kūno dailinimas.

Pilatesas - tai unikali, didelio pripažinimo pasaulyje sulaukusi programa. Ji koreguoja laikyseną, stiprina giliuosius kūno raumenis, pagerina kūno lankstumą, jėgą, koordinaciją, sąnarių paslankumą. Treniruotės metu pratimai atliekami lėtai, vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas – gražios kūno linijos, nepriekaištinga laikysena, puiki savijauta.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: vidutinis.


Riebalų deginimas

Nuotaikinga ištvermės treniruotė

Treniruotės dažnai vyksta rato sistema - kuomet sportuojantieji iš anksto paruoštus pratimus atlieka viena po kito. Bendrumas ir kontaktas - neatsiejami šio tipo treniruotėse, o intensyvus fizinis krūvis padeda greitai sutvirtinti visą kūną. Ši treniruotė skirta tiek vyrams, tiek moterims. Treneris atsižvelgia į kiekvieno kliento galimybes ir parenka reikiamą krūvį.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: aukštas


Body Combat

Kovos menų ir aerobikos mišinys

Intensyvios kardio treniruotės metu atliekami kovos menų judesiai ir efektyviai deginamos kalorijos. Ši pasaulyje ir mūsų šalyje sparčiai populiarėjanti treniruotė puikiai tinka energingiems žmonėms, norintiems aktyviai pajudėti. Treniruotės metu visa koncentracija atitenka kūno judesiams, tad mintys - ilsisi. Šioje treniruotėje laukiami visi - tiek vyrai, tiek moterys.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: aukštas


X-FIT

Ištvermė, jėga ir deginamos kalorijos

Treniruotės metu naudojami TRX funkciniai diržai. Naudodami tik savo kūno svorį, jūs treniruosite viso kūno raumenis. Plataus poveikio funkcinėje treniruotėje vienu metu lavinama pusiausvyra, ištvermė ir jėga. Taip pat intensyviai deginamos kalorijos. Treneris kiekvienam sportuojančiam, paskirs pratimus pagal jo galimybes.

  • Trukmė: 45 min.
  • Intensyvumas: aukštas

Vieta

Dubysos g. 12 / Klaipėda,

Lietuva, LT-93231

Atsiliepimai

Domina mūsų paslaugos ar partnerystė? Parašykite!